Vasárnap reggel

2009.06.28. 09:26

Vazzeg még mindíg szar idő van. Azt hittem kisüti a nap majd a szemem mikor felébredek, de be kell látnom, hogy ez hiú ábránd volt. Nincs kedvem semmihez...konkrétan megöl az unalom..de legalább nem kell bentlenni a "cégnél"...és dolgozni. Elárulhatnám, hogy mit melózok, de akkor lecsuknának, mert aláirattak velünk ilyen szar titoktartási lószart...mintha munkaidőn kívül is a melóról akarnánk beszéni...hát hülyék ezek???:D

Tegnap este is unatkoztam...gondoltam nézek valamit ebben a színes TV-nek nevezett dologban..de háát...rá kelett döbbennem, hogy Magyarországon nemcsak a politika szar(tisztelet a kivételnek, ha bár szeintem nincs olyan, de ha valaki mutat egyet az vendégem egy sörre) hanem a műsorszolgáltatás is. Vegyü szépen sorra. Az RTLklubb-on már megint a Titanic-ot nyomatták. Én nem értem miért kell ezt minden évben leadni? Mindenki látta már ezerszer(költői tulzással persze). Ja és persze szerintem szar is..:D TV2-n minő meglepetésre ismét egy hatodrangó szar film amit még a moziban sem játszottak soha. És csodálkoznak a TV2 vezetői, hogy le vannak maradva az RTL-től.(én nem) A Sport tv-k televoltak ismétléssel, mint ahogy a Cool,Viasat3, AXN..stb is. Szóval szar volt az összes műsör. Ennek ellenére a szolgáltatók még reklamálnak, hogy kevés a nézettség...hát bazzeg ha szar a műsor..ez olyan mint a MÁV--azok is reklamálnak a liberális médiában, hogy az emberek nem utaznak vonaton...hát persze h nem mikor ocsmány szar a vasútszolgáltatás. A pályaudvarok tele vannak hajléktalanokkal, iszonyatos bűz van, a kimondottan udvarias kalauzokról már nem is szólva. Szóval egyszerűen szar az egész. Úgyahogy van egy kalap szar..és erről ki tehet...háát a politika (pedig nem akartam politizálni...de hát sajna sztereotíp vagyok). Nah megpróbálok tenni valamit, hogy ne legyen hiábavaló ez a nap!

Vaskulcs

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lapat2009.blog.hu/api/trackback/id/tr461213027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriszta28 2009.08.08. 13:49:04

na miszösz? behavaztál melóügyileg és egy rohadt sort nem tudsz írni..:)?
süti beállítások módosítása